הכל על טיולי ג'יפים למשפחות - עופר וג'יפ טיולי ג'יפים למשפחות בארץ / בחו"ל

בימינו למצוא זמן לבילוי עם המשפחה הופך למשימה מורכבת. העבודה שלכם, הסידורים, ההתחייבויות, הכל סביבכם גוזל זמן שרציתם להשקיע במשפחה האהובה.
וכשכבר מוצאים זמן, תרצו לנצל אותו על הצד הטוב ביותר. להפיק זיכרונות חדשים, חוויות ורגעים שידוברו לאורך זמן רב עם תמונות וסרטים שכיף לחזור אליהם.

טיול ג'יפים למשפחות היא הזדמנות נהדרת לבילוי ייחודי עם כל המשפחה בטבע של אריץ ישראל או אפילו בחו"ל. זוהי חוויה אתגרית ומגבשת המאפשרת לבני המשפחה לבלות ביחד לאורך יום אחד עמוס פעילות או לאורך מספר ימים בטיול הכולל לינה.

טיול ג'יפים למשפחות בארץ - עופר וג'יפ

טיול ג'יפים משפחתי בארץ או בחו"ל משלב את הטוב מכל העולמות ומעניק חוויה מלאה לכל בני המשפחה, בכל גיל. יתרונו של טיול ג'יפים הוא במגוון החוויות שהוא מציע. המבוגרים יהינו מטיול ואף מנהיגה עצמאית ברכבי שטח, הילדים יזכו לגלות מקומות חדשים ולהתאהב בעולם טיולי השטח. זוהי הזדמנות לגעת בטבע וליהנות מזמן איכות משותף יחדיו ללא הפרעות חיצוניות. בטיול ג'יפים אין מגבלת גיל וניתן להצטרף אליו מבוגרים ותינוקות כאחד.
תוכלו לבחור בין ג'יפי פתוח המספק חווית ספארי באוויר הצח, או ג'יפ סגור וממוזג בו אתם מבודדים מהסביבה החיצונית ורואים את "סרט הטבע" חולף מול החלון, עד העצירה לטיול רגלי או פיקניק.

כאשר מתכננים לצאת לטיול ג'יפים עם המשפחה רצוי לבחור בחברה בעלת ניסיון רב בסוג טיולים זה.
הרי לא מדובר על טיול לנהגים מקצוענים, אלא על טיול למשפחה חובבת טיולים, בעלת ניסיון בסיסי ומעלה בנהיגת שטח ובטיולי שטח.
יציאה לטיול משפחות בג'יפים היא משימה מורכבת, הדורשת היכרות מעמיקה עם השטח בו מטיילים, כלי רכב מתאימים והתאמת המסלול לאופי המטיילים וצרכים השונים של בני המשפחה.

חברת עופר וג'יפ מיוחדת בכך שהיא החברה היחידה בישראל במפעילה טיולי ג'יפים בארץ ובחו"ל למשפחות. ההיכרות שלנו עם השטח ופינות החמד הנסתרות, ההקפדה המחמירה ביותר על בטיחות וצוות מדריכים מנוסה בהדרכה והובלה של טיולי משפחות בג'יפים הופכים אותנו לבחירה הראשונה של מאות משפחות החולמות על טיול ג'יפים עם הילדים כבר 16 שנים.

טיולי ג'יפים בארץ ניתן לשלב כחלק מחופשה משפחתית מצפון עד דרום או כחצי יום טיול בפני עצמו.
ישראל הקטנה התברכה בנכסי טבע מרהיבים, אך אלו אינם נגישים בדרך כלל ברכב רגיל או פשוט מרוחקים מידי מאיתנו לאורך השבוע העמוס מכדי להגיע אליהם.

בשילוב הדרכה ועצירות לפיקניק ומנוחה בטבע, הופך טיול ג'יפים למשפחות בישראל למהנה עוד יותר.
מומלץ להצטייד בכדור או פריזבי ולשחק בזמן העצירה בחיק הטבע.
בקשו מהילדים לאסוף עלים ופרחים יבשים ושלבו אותם אחר כך כקישוט באלבום התמונות המשפחתי.

בעידן הדיגיטלי בו כמעט לכל ילד יש מכשיר סמארטפון תהיה זו הזדמנות נהדרת לצלם תמונות ולהעלות עדכונים לחברים בפייסבוק מהטיול שלכם, וכך להעשיר גם את האלבום הדיגיטלי.

חוויה מיוחדת לשדרוג אלבום התמונות - טיול ג'יפים משפחתי

אך טיול ג'יפים אינו מתנהל בתוך הג'יפ בלבד. בארץ, טיולי ג'יפים משלבים גם הגעה לאטרקציות , אתרי מורשת ואכילה מבסעדה או בשטח לפי בחירת הקבוצה. ניתן לבחור את השילוב המתאים לכם על פי הרצונות והתקציב.

איתנו הכל אפשרי. טיולי ג'יפים משפחתי אתגרי עם בישול ואכילה בשטח בליווי אטרקציות אקסטרים או טיול רגוע בשילוב פינקניק או ארוחה במסעדה טובה לפי טעמכם וביקור באטרקציות לכל המשפחה.

רוצים לצאת לטיול ג'יפים משפחתי בקרוב? צרו איתנו קשר ונפתור לכם חבילת טיול מושלמת ומשתלמת במיוחד. 

להזמנת טיולים בחו"ל 04-6070494 // טיולים בארץ 04-6070159
בקרו גם באתר שלנו לכל ההצעות: www.4on4.co.il