מחול קווקזי סוער - טיולי ג'יפים בגיאורגיה | עופר בג'יפ טיולי ג'יפים בעולם ובארץ

יצר האדם מושך אותו לגלות מחוזות חדשים, להתפעל מהלא מוכר ו"לנטוע דגל" בגבולות חדשים.גרוזיה, או גיאורגיה בשמה הנפוץ כיום, היא אחד מן המקומות הללו. ארץ פראית עם תרבות צבעונית ומבודדת, שהושפעה במשך 200 שנים משלטונות רוסים-סובייטים, עד אשר זכתה לעצמאות משלה.

טיול לגיאורגיה הוא תמיד מסע. מסע של גילוי ארצות, מפגש עם תרבות לא מוכרת ומסע לעבר התמודדות עם אתגרים אישיים וקבוצתיים, כאשר מדובר על טיול ג'יפים בחבל ארץ מופלא זה. גיאורגיה היא מדינה שהתברכה בנכסי טבע מרהיבים, ונופיה משלבים הרים רמים, אזורים מושלגים כדרך קבע, אגמים קסומים, יערות עבותים ועמקים מסתוריים. לאלו מצטרפים הנופים האנושיים הייחודים לגיאורגיה, אותם מרכיבים תושביה ותרבותם העשירה.


בגיאוריה ערכי המשפחה הם הדלק המניע את אזרחיה. תפגשו שם אנשים חביבים, אשר רבים מהם עדיין עוסקים בעבודות משק ומלאכה ידנית, כמו בימים רחוקים. המפגש עם אנשי גיאוריה, במיוחד באזורים הכפריים, הוא מפגש מרתק ובלתי נשכח. 
מהר מאוד תמצאו את עצמכם משתלבים בשמחה המקומית שאנשי האזור משדרים. הכנסת האורחים בגיאוריה גם היא ערך חשוב, ואין כמו ליהנות מהכנסת אורחים וערכי הנתינה של התושבים כמו טעימה מהאוכל הנהדר שהם מציעים.

המאכלים מתבססים על התוצרת המקומית, ותוכלו לטעום חצ'פורי עשיר בגבינות מקומיות, חיקלי ממולא בבשרים מהעדרים המשפחתיים, מרקים ונזידים עשירים שטעמם אף משתבח עוד יותר בימים הקרים ועוד. וכמובן, השתייה. אויי השתיה. הרימו כוסית צ'צ'ה מקומי ויומכם יהיה עליז שבעתיים.


המקומיים ישמחו להזמין אתכם לביתם ולהשאיר אתכם עם חיוך גדול על השפתיים. זוהי חוויה סוחפת. אם החלטתם לטייל בגיאורגיה בטיול ג'יפים, חברת עופר וג'יפ מציעה טיולי ג'יפים ברמה הגבוהה ביותר בגיאוריה עם נסיעה בחבל סוונטי המסתורי.

חבל ארץ זה, הנקרה חבל סוונטי, נמצא בצפון מערב גאורגיה, הוא האזור המיושב הגובה ביותר באירופה כולה. ממנו נשקף נוף מרהיב ביופיו של פסגות הרי הקווקז, וביניהם הר שקארה המפורסם, ההר הגבוה ביותר בגאורגיה. הר זה מתנשא לגובה של 5,201 מטרים!

טיול הג'יפים בגיאוריה משלב אתגר של נסיעה עצמית בג'יפים המותאמים לתנאי השטח של ארץ זו, בילוי משפחתי או קבוצתי וגיבוש שניתן להשיג רק בחוויה מסוג זה.
את הטיול מוביל מדריך ישראלי מחברת עופר וג'יפ אשר גיאורגיה היא "המגרש הביתי" שלו.

אם החלטתם לגלות את גיאורגיה הקסומה, צרו איתנו קשר 04-6070494 ובקרו באתר שלנו www.4on4.co.il