טיולי ג'יפים חווייתיים למשפחות ובודדים בצפון , במרכז וגם בדרום

חברת עופר וג'יפ הנה החברה המובילה בישראל לטיולי ג'יפים בארץ ובחו"ל.
כחברה לטיולי ג'יפים עם ניסיון עשיר, יצרנו מגוון הצעות לטיולים ברחבי הארץ עבור משפחות וגם יחידים.
אתם מוזמנים לגלות את ארץ ישראל הפראית, הטבעית והיפה בדרך מקורית ואתגרית.
הנה כמה מההצעות שלנו לטיולי ג'יפים בארץ - מהצפון ועד הדרום.
טיולי ג'יפים ברמת הגולן
חווית טיולי ג'יפים ברמת הגולן מתאימה תמיד, בכל מזג אוויר ובכל עונות השנה.      
ניפגש בצומת צמח, ברחבת הדשא. נעלה על הג'יפים ונתחיל את טיולינו באנדרטת הטייסים התורכים, הניצבת מול קבוץ האון, הלוקחת אותנו במנהרת הזמן אל סיפורו המרתק של מטוס ושני טייסים צעירים בתקופת השלטון העותומאני בא"י ב – 1914. לאחר מכן נמשיך בטיול הג'יפים ונחלוף על פני מטעי הבננות של קיבוץ האון, נעלה אל כפר תאופיק-שרידיו של כפר סורי שישב במקום עד 1967 מלחמת ששת הימים, נעבור באתר ה"נברונציקים" שם נעצור ונדבר על מקום מיוחד זה, נעלה לג'יפ ונעבור ליד מעין עין עקוב – מעיין הנובע בכל ימות השנה. נמשיך לכיוון משולש הגבולות על רכס רמת הגולן היפהפה, בינות סלעי הבזלת, נסיים את טיול הג''יפים בירידה לכיוון חמת גדר וחזרה לצומת צמח.


טיולי ג'יפים בנחל יששכר  
נפגש בקרבת קיבוץ שדה נחום, שם נפגוש את הג'יפים, נעלה לאזור התעשייה צבאים ומשם נגלוש בירידה אתגרית לכיוון נחל יששכר, נעבור בדרכנו מעברי מים, פגישה עם חיות הבר, תצפיות נוף, מנחל יששכר נמשיך ונצא לכיוון רמת צבאים לקראת סיום טיול הג'יפים נעבור בבריכות הדגים הפרוסות בעמק חרוד ונסיים את הטיול בתחנת הדלק בבית השיטה.


טיולי ג'יפים בנחל תבור
טיולי ג'יפים בגליל התחתון הפורח ומעורר לחיים הינו תמיד חוויה לעין ולנסיעה אתגרית בג'יפים.
נפגוש את הג'יפים בכניסה לקיבוץ גזית, ונרד לאורכו של נחל תבור שהיה לאורך כל ההיסטוריה ציר מעבר חשוב בין עמק הירדן לאזור "ההר" – הר תבור.
נמשיך בחציית מעברי מים שרובם יבשים עד למעין הזורם – עין שחל, נרד רגלית למעיין, שם גם נעשה הפסקת תה/קפה, נחצה בטרם העלייה את זרימת נחל תבור ונתחיל בעליה אתגרית בג'יפים במעלה נחל תבור, נעבור בשמורת השיטה המלבינה עד הגיענו לכוכב הירדן.
מתחת לעצי האיקליפטוס נעצור ונעשה תצפית על עמק הירדן, שם נשמע הסבר על המבצר הצלבני שבמקום, נרד בנסיעה אתגרית דרך מעברי מים לנחל יששכר נעבור בתצפית "יוס ודוד" היושבת על רמת צבאים ודרך נוף צבאים. סיום הטיול בתחנת הדלק בקיבוץ בית השיטה.

טיולי ג'יפים בשפלת יהודה
נתחיל את מסלולינו באזור לטרון , נעבור את עמק איילון נעקוף את הישוב המשולב נווה שלום ונרד לחלק מדרך בורמה, נעבור את כביש 44 ונגיע לדרך הפסלים איתה נמשיך עד להר צרעה. נעצור להפסקת קפה תה בתצפית המדהימה מהר צרעה ונמשיך לסיום הטיול בעינות דקלים מעט אחרי בית שמש.
שדה בוקר –נתחיל את מסלולינו בסמוך לשדה בוקר, נעלה על הג'יפים ונעלה לכיוון צפון לבורות חצץ ירידה דרך הר צרוד גלישה לכיוון נחל צין דרך מעלה צין. לאחר מכן נסיעה אתגרית לכיוון עין עקב –מעיין ייחודי מדהים המצוי באזור.
נחנה בחניון ונלך ברגל לכיוון המעיין כ-300 מטר הליכה , נחזור חזרה לחניון ונצא דרך שדה בוקר חזרה לנקודת ההתחלה.

טיול ג'יפים במדבר יהודה
נפגש עם הג'יפים בחניון מלון ענבר בערד, נרד לכיוון נחל רחף, נעצור ליד בור המים הבדואי, נחצה את בקעת קנאים ובעליית ג'יפים  אתגרית נעלה לתצפית מדהימה בצידו של הר קנאים על תופעת "ההולך ונעלם". נמשיך בכיוון נחל צאלים בנסיעה לכיוון נחל שפן. בצמוד למפלים היבשים, נעצור להפסקת תה/קפה ולאחר מכן נמשיך בדרך ג'יפים יפהפייה. נחזור דרך נחל צאלים לסיום הטיול בבקעת קנאים.

לפרטים נוספים והרשמה לטיולים 04-6070494 או באתר שלנו www.4on4.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה