יום גיבוש עם טיול ג'יפים לקבוצות - כך תעשו זאת נכון

ימי גיבוש הפכו לפופלרים מאוד בשנים האחרונות. כבר לא מדובר רק ביום כיף מטעם העבודה לקבוצה של עובדים או מנהלים. משפחות , חברים , תיירים ואפילו בודדים שמתאגדים באופן ספונטני בוחרים לצאת לפעילות טיול ג'יפים בארץ או אפילו בחו"ל.

יום גיבוש המבוסס על טיול ג'יפים טומן בחובו חוויה עם ערכים רבים של חברות, אחווה והיכרות בלתי אמצעית עם הטבע היפה שסביבנו. טיול ג'יפים הוא נקודת מפגש של אדם עם אדם ואדם עם הטבע כשבמרכז החוויה עומדים כלי הרכב העבירים.

בחברת עופר וג'יפ אנו מוציאים ימי כיף הן לבעלי רכבי שטח והן לקבוצות של חובבים המעוניינים בחווית טיול ג'יפים באופן חד פעמי. רבים מהם אגב, נדבקים ב"חיידק" השטח אחרי טיול אחד בלבד!

את קונספט יום הגיבוש נתאים ביחד איתכם, ליצירת תמהיל חוויה, דרך ותוכן המתאימים לקבוצה שלכם.
אצלנו ניתן לבחור מתוך היצע הטיולים הגדול והמגוון ביותר בישראל לטיולים בארץ ובחו"ל.

כל הטיולים שלנו מודרכים על ידי מדריך מקצועי ובעל ניסיון של שנים רבות בנהיגת שטח והן בהיכרות עם האזורים המטויילים. במידה ותבחרו להגיע עם הרכב שלכם, נערוך היכרות מקדימה ונקבע את סדרי הנסיעה לפני תחילת הטיול.
בטיולים בהם נוסעים עם רכבי השטח של עופר וג'יפ, תוכלו לשבת בנוח במושבי הנוסעים וליהנות מהדרך, לצלם ולצחוק.

טיולי ג'יפים ברכבי שטח בארץ הם בחירה נהדרת ליום כיף מגבש וחברתי המועבר באופן לא שגרתי.
הנסיעה ברכבי שטח, ההכנות, הקפה שבדרך, ה"שפריצים" של המים ואבק הדרכים הופכים את הנסיעה לחוויה מלאת אדרנלין וריגושים.
תוסיפו לכך את הקטעים המצחיקים שתמיד מתרחשים כאשר יוצאי לטיול אתגרי בשטח וקיבלתם יום עמוס חוויות בלתי נשכחות.


עם עופר וג'יפ אתם לא לבד בשטח. אנו נוהגים את ישראל והעולם מעל ל 16 שנים, עם ניסיון במסלולים מהאתגריים בעולם ועם אלפי מטיילים ולקוחות שטיילו איתנו בכל רחבי תבל.
בחברת עופר וג'יפ אנחנו נותנים דגש מיוחד לבטיחות והתאמה של הפעילות לאופי וסוג הקבוצה ופועלים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בכל אפיקי הפעילות שלנו.

בימי הכיף של עופר וג'יפ ניתן לשלב סדנאות שטח מגוונות כמו O.D.T , סדנאות בישול , עצירות מיוחדות בפינות נסתרות מהעין ועוד כעולה על יד הדמיון. בהתאמה מלאה לקבוצה.

ימי כיף בשטח המבוססים על טיול ג'יפים הם ההזדמנות שלכם להכיר את האנשים שאתם רואים כל השבוע מחדש, לשמוע סיפורים אישיים ולחזק חברויות שלא ניתן לייצר באף מסגרת אחרת.

אנחנו מזמינים אתכם להכיר את מגוון האפשרויות לימי כיף וטיולי שטח באתר שלנו.

נתראה בשטח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה